Konkurs tańca na wrotkach - podsumowanie I etapu

Jeśli oglądacie Soy Lunę, to z pewnością wiecie, że zakończył się I etap Konkursu tańca na wrotkach w Jam&Roller. Dziś podsumujemy wszystkie występy (pięciu głównych par) i ustalimy, czy wynik jury oraz publiczności był sprawiedliwy oraz sami zagłosujemy. Gotowi? Na początek występ Delfi i Gastona!
Delfi i Gaston wystąpili jako pierwsza para. Mimo słabych początków ich występ wypadł całkiem interesująco! Zatańczyli do piosenki pt.,,Corazon", której tłumaczenie od kilku dni widnieje na blogu (link)
Ilość punktów do jury: 30
Głosy od publiczności: 8
Moja ocena: 7, nie za bardzo podobał mi się początek, wraz z czasem ich choreografia była coraz ciekawsza, jednak ten początek daje mi niedosyt
Łącznie: 38 + moje 7 = 45 Teraz pora na Was!
Wasze głosy:
Drugą parę utworzyła Yam z Ramiro
Yam i Ramiro zatańczyli do "Cuando baile" tj. Kiedy tańczę. Ich występ nie był zbyt rewelacyjny, ale jak zapewne się domyślacie, jest to wina zbyt pewnego siebie Ramiro. Gdyby poćwiczyli więcej, ich układ mógłby wglądać o niebo lepiej!
Ilość punktów do jury: 22
Głosy od publiczności: 5
Moja ocena: 4 - i to tylko dlatego, że polubiłam Yam :-)
Łącznie: 27 + moje 4 = 31
Wasze głosy:
Kolejną parę utworzyła 'królewska para wrotkowiska' tj. Ambar i Matteo
'Królewska para' zatańczyła do Mirame a mi, czyli piosenki autorstwa Ambar (link do opracowania). Osobiście uważam ten występ za fenomenalny! Ich kroki są fantastyczne, a choreografia zapiera dech! Nic dodać, nic ująć. Swoją drogą, nie wiem, czemu jury oceniło ten występ tak słabo...
Ilość punktów do jury: 33
Głosy od publiczności: 7
Moja ocena: 10
Łącznie: 40 + moje 10 = 50
Wasze głosy:
Przedostatnią już parę utworzyli Jim i Nico. Osobiście bardzo polubiłam tą parkę...
Jim i Nico tworzą zgraną parę. Bardzo przyjemnie ogląda się ich wspólny występ. W wersji końcowej zatańczyli do 'Rodar mi vida' (opracowanie-link), lecz trochę ją podrasowali. Osobiście wolę wersję oryginalną, ale rozumiem ich decyzję - do takiej wersji tańczy się o wiele prościej!
Ilość punktów do jury: 28
Głosy od publiczności: 7
Moja ocena: 7
Łącznie: 35 + moje 7 = 42
Wasze głosy:
Ostatnia para to Luna i Simon!
Ok, może i Luna raz się potknęła, ale mimo to, ich wspólny występ był fantastyczny! Luna tryska energią i widać to w jej choreografiach. Może nie jest jeszcze profesjonalistką, ale czy ma to jakieś większe znaczenie?
Ilość punktów do jury: 23
Głosy od publiczności: 7
Moja ocena: 10 (koniec końców wyszło genialnie!)
Łącznie: 30 + moje 10 = 40
Wasze głosy:
Który występ spodobał się Wam najbardziej? Podzielcie się Waszymi głosami!

Komentarze

  1. Najbardziej spodobał mi się występ Luny i Matteo
    ~Fanka Luny

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie:
    1. 8
    2. 6
    3. 9
    4. 8
    5. 10

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2