Bieg przez las

Od kilku dni na stronie EAH możemy zagrać w grę Bieg przez Las
No ja nie jestem miłośniczką takich gier i nie za bardzo umiem w nie grać (odpadłam na czwartym poziomie ). Więc jakoś nie jestem nią oczarowana. Chyba bardziej gustuję w quizy...
A Wy przeszliście całą grę? Podoba Wam się?
Teraz coś już nie na temat tej gry...
Na stronie EAH w profilach postaci zaszła leciutka zmiana. Jaka? Zobaczcie sami:

Jak dla mnie to ta zmiana zbyt wielkiej różnicy nie robi (chyba jasne, że wolałabym aby stworzono jej wersje rysunkową, a w przyszłości może i lalkę)
A Wy co sądzicie o tej zmianie? Już nie na temat: Wy też macie teraz tyle sprawdzianów i kartkówek?

Komentarze

  1. Co do gry to też mnie nie oczarowała :/ Co do zmiany to jest lepsza bo to lustro trochę było dziwne. Co do szkoły to będę miała urwanie głowy 26 maja bo będę musiała na ten dzień zrobić prezentację na historię i słuchowisko na polski a 27 maja z polskiego będzie lepsza szkoła czyli praca klasowa ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. A i dzisiaj musiałam zrobić eksperyment na przyrodę i miałam pracę klasową z matmy,która była na temat wyrażeń algebraicznych ( trochę to głupie :p )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie za tydzień dwie kartkówki i dwa sprawdziany + plakat z religii i prezentacja na WF - mam gadać o tłuszczach. A za dwa tygodnie mam wielki test z historii z całego drugiego semestru....

      Usuń
    2. Współczuję Ci ;( Życzę Ci szczęścia ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2