Raven jako zła królowa + problem

Kojarzycie może jeszcze taką lalkę co to nie wiadomo było, czyja to robota? Jeżeli owa lalka przypadła Wam do gustu, to mam dla Was dobre wieści (choć może nie do końca?)
Otóż TAK jest to robota firmy Mattel, TAK zostanie ona wyprodukowana i TAK jest to lalka tak zwana ekskluzywna. Czyli jej cena jest przerażająco wysoka (coś na zasadzie Cerise Wolf). Mam dla Was dwa zdjęcia owego produktu - zdjęcie lalki i pudełko:
Jak już kiedyś wspomniałam rażą mnie te warkoczyki. Poza nimi średni gustuję w jej makijaż - chodzi mi o oczy. No nie za bardzo przypadły mi do gustu...
Pudełkiem to jestem oczarowana! Mina Raven jest bajeczna, tylko dlaczego korona nie przypomina tej co na obrazku z laką? O co chodzi?
Co myślicie o tej lalce?
Teraz ten tajemniczy plus
W wykreślance mamy problem. Otóż są dwa głosy by odpadła Kitty i dwa by odeszła Cedar. Jeżeli jest ktoś kto nie głosował, to proszę oddajcie głos. Jeśli natomiast takich osób nie ma to prosiłabym aby Ci, którzy głosowali na inne dziewczyny (na Raven, Ginger...) zadecydowali kto ma odpaść. Inaczej nie wiem co zrobię, bo dwie raczej nie odpadną...

Komentarze

  1. Niech odpadną 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zmieniłam zdanie i odpada Kitty

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do Raven na pudełku to wygląda jak z Way too Wonderland :/

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest art Raven z WtW. Nw na czym ma polegać ten film, ale potym wszystkim co ujrzałam to bedzie prawdziwą bobmba... no chyba, że nasz kochany Mattel ( jak zawsze) sknoci i będzie do kitu. Jeszcze taka ciekawostka: w sierpniu pojawi się film, a to oznacza, że zwiastun będzie możliwe podkoniec maja albo wcześniej
    ! Jeej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać ;) Co do artu to być może Raven zobaczy siebie w lustrze który był w playsecie? :D

      Usuń
  5. Mina Raven - bezcenna :D Co do lalki to nie dociera do mnie jedna rzecz : po co te różowe warkoczyki?! :c Po za tym wygląda bajecznie, a zarazem tak mroczno :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I jeszcze,gdyby makijaż był fioletowy nie niebieski to byłoby świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2