School Spirit - lalki zapakowane

Po internecie krąży zdjęcie zapakowanego 2-paku z Raven i Apple. Lalki już kiedyś widzieliśmy, ale w pudełku to co innego {:-)

Co by tu powiedzieć.... Swojej opinii o powyższych lalkach NIE zmieniłam, choć może troszkę zawiodłam się na Raven. Nie wiem czemu, ale te włosy, ta twarz jakoś mnie odpychają (powodem tego może być również mój słaby nastrój). Z całym zestawem jestem na bakier i liczę iż jakiś ciekawy odcinek z nim w roli głównej poprawi moją opinię. No ale na to chyba jeszcze troszeczkę poczekam...
A Wam podoba się powyższy zestaw? Skusilibyście się na niego?

Komentarze

  1. Ja bym się nie skusiła na ten zestaw :/ Jak już kiedyś pisałam nie podobają mi się włosy Apple i sukienka Raven i przez to moja opinia na ten temat się (niestety) nie zmieniła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby Apple miała grzywkę i miała inne pasemka (albo gdyby ich NIE miała) to byłaby śliczna i gdyby zmienili sukienkę Raven na jakąś ładniejszą to byłaby też śliczna :)

      Usuń
  2. A dodasz jakiś post na temat drugich urodzin EAH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie tak {:-) Po prostu zależy czy starczy mi czasu...

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ten zestaw z Apple i Raven.. Uważam, że z tego zestawu najładniejsza jest Apple, chociaż bardzo spodobało mi się to iż Raven ma spodnie i to naprawdę bardzo śliczne :D. Może się skuszę na ten zestaw ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi obydwie lalki się nie podobają. Ładny wygląd ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zepsułaś stronę.


    Tamte tło było lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... możliwe, że tak {:-) Po prostu uznałam iż blog istnieje dość długo i powinnam troszkę poeksperymentować {:-) Zwłaszcza, że tło było takie mało w stylu Ever After High. Podejrzewam iż jeszcze nie raz je zmienię lub może powrócę do starego {:-)

      Usuń
  6. A mi tło bardzo się podoba. Jest w stylu pierwszej książki. Czytałaś już Krainę Czarów? Mi bardzo się podobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze nie. Ale taki zakup mam w planach. Miło mi, że podoba Ci się nowe tło {:-)

      Usuń
  7. A mi się nie podobają :) Raven szczególnie... a szkoda,bo fajny pomysł. Może gdy zobaczę więcej zdjęć zmienię zdanie.
    ~Darcy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię twojego bloga zrobisz wpis o swojej kolekcij lalek? i akcesori?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł... Może w takim razie przygotuję go na ostatni tydzień wakacji (wtedy prawdopodobnie dostanę nową lalkę)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2