Konkurs?

Nie tak dawno temu zaproponowaliście, abym zrobiła konkurs. Nie ukrywam byłam pełna obaw, ale uznałam że kto nie spróbuje ten nie posmakuje{:-)
Tak więc może opowiem o nim...
Zadanie
(Od razu mówię, iż na ten pomysł wpadł jeden z czytelników)
Napisz opowiadanie (nie musi być strasznie długie, no chyba że masz wenę) na temat 
,,Odwiedziny w Krainie Czarów"
Ponieważ jeszcze nie ma filmu WtW proponuję abyście puścili wodzę fantazji i opisali co się może wydarzyć {:-)
Czy są jakieś "wymogi"? 
Nie, nie mam zamiaru obciążać Was szablonowymi zasadami. Niech losy uczniów Baśnioceum znajdą się w Waszych dłoniach{:-)
Nagrody:
Hm... z tym miałam problem, z którym pomógł mi pewien anonim (za co wielkie dzięki)
Otóż zwycięskie prace zawitają na blogu i będzie można się z nimi zapoznać. Poza tym nagrodą będzie...(no i tutaj pojawia się pustka w głowie. Macie jakieś propozycje? Dyplom? Coś podobnego? A może... no jedna wielka pustka!)
Czas na oddanie i wyniki:
Może do 3 czerwca? Tak to raczej dobra data. A wyniki nie później niż na niedziele 7 czerwca.
Jeżeli macie jakieś pytania śmiało zadawajcie. Po przeczytaniu od razu odpiszę! Piszcie czy chcecie
Od razu mówię- wysyłajcie na maila zuzia13316@gmail.com

Liczę na Was {:-)


Komentarze

  1. Ja chyba wezwę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A to ma być opowiadanie z dialogiem czy bez ? {:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz, nie mam do tego żadnych surowych nakazów {:-)

      Usuń
  3. Cieszę się, że spodobał Ci się mój pomysł konkursu. Na pewno wezmę udział. Pozdrawiam i gratulacje 10 000 odwiedzin

    OdpowiedzUsuń
  4. Już zabrałam udział i powiem szczerze:jeszcze nigdy się tak nie rozpisałam. Ale to nie będzie ci przeszkadzać? xD :p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2