Faybelle Thorn w profilach postaci

Na stronie Ever After High, w zakładce profile postaci swój "debiut" miała dzisiaj córka złej wróżki! Nie wiem jak Was, ale mnie wieść o tym pozytywnie zaskoczyła {:-)
Ta dam. Tak wygląda profil Faybelle:
Tutaj macie Link
Historia rodzica:
,,Śpiąca Królewna"

Współlokator:
Bunny Blanc

Najskrytsze pragnienie:
Zostać królową dobrych i złych bohaterów świata baśni! Dlaczego? Bo jestem najlepsza!

Magiczna umiejętność:
Potrafię zwiększyć moc każdego zaklęcia, wykrzykując je!

Sprawy sercowe:
W szkole jest kilku przystojniaczków, ale związek podciąłby mi skrzydła.

Co mi działa na nerwy:
Wszyscy zawsze zapominają zapraszać mnie na imprezy. Całe szczęście zgodnie z przeznaczeniem przychodzę bez zapowiedzi.

Ulubiony przedmiot w szkole:
Sztuka Nikczemności. Nawet jeśli improwizuję, jestem najlepsza w klasie.

Najmniej lubiany przedmiot w szkole:
Złowieszczogotowanie. Osoba przede mną za każdym razem dostaje ostatnie składniki. Za każdym razem!

Najlepsi przyjaciele od serca:
Briar Beauty to moja najlepsza nie~przyjaciółka, a Duchess Swan jest przebajeczna.

Co by tu powiedzieć... no dziewczyna w tej wersji wygląda prze-bajecznie od stóp aż po czubek głowy. Co do charakteru dziewczyny no taka prawdziwa Super Gwiazda {:-)
Co sądzicie o profilu Faybelle? Oczarowała Was owa zła wróżka?


Komentarze

  1. Ma art bardzo ładny, a co do niej samej to jakoś za nią nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2