Butik końca książki zamknięty?

Przed chwilą weszłam na stronę EAH.com w zakładkę Butik końca książki. Zdziwiłam się, gdy to zobaczyłam. Co? Patrzcie:
Czy tylko ja jestem z tego powodu tak bardzo smutna? Lubiłam ten Butik i liczyłam, że niedługo pojawią się w nim takie kreacje jak strój Bummy, Faybelle czy Ashlynn z Leśnej Wyprawy... A tu PUF!  To nie koniec! Strona EAH.com rezygnuje również ze Sklepu Czaromeblowego, z Naszych komnat  i z Zakładki EAH!!!!!!!!!!!!!!!!
Należy tylko liczyć, że zmiany będą na LEPSZE, a nie przeciwnie...
Co o ty myślicie?

Komentarze

  1. te komunikaty są już od dawna. ja nie mogę się doczekać owego PUF!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie możesz być spokojna ;). Zauważyłąm ,że ten komunikać wydnieje na poszczególnych zakładkach EAH już od jakiegoś tygodnia :p. Będzie dobrze :].

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już to dawno zauważyłam,ale i tak chciałabym,żeby to zostało,żeby były nowe stroje, mianowicie strój Bunny! :c

    OdpowiedzUsuń
  4. ja czekam na struj Ginger

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2