Styl niczym Bunny Basic

Czas na post z serii "Styl niczym...".  Mam nadzieję, że zainspiruję on Was w 100%. Zaczynamy!

Bluzka:
Jestem w szoku! W żadnym sklepie internetowym nie mogłam znaleźć porządnej, szarej kamizelki! Co ale co, z problemami należy się uporać. Oto moja propozycja:
Link. Czarna koszula na ramiączka! Wiem, że Bunny prezentuje się inaczej no ale jak już wspomniałam nie znalazłam niczego "godnego" (właściwe nie znalazłam żadnej szarej kamizelki)...
Spódnica:
Link. No cóż, tutaj kolor też lekko się różni od oryginału, ale to Styl niczym, a nie odzwierciedlenie postaci {:-) Uważam jednak, że taka kolorystyka idealnie pasuje do takiej góry.
Link. Z tego "znaleziska" jestem bardzo zadowolona {:-) Bardzo podoba mi się w niej... Wszystko. Wiecie, chyba sama sobie taką kupię {:-)
Torebka:

Link. Tutaj uznałam, że okrągła torebka to jedyne zastąpienie zegara {:-)
No jak widzicie pokazałam dwie torby. Dlaczego? No bo żółta nie bardzo pasuje do tej stylizacji co Wam zaproponowałam, a różowa nie jest żółta {:-) Uznałam, że pokarze obydwie a Wy sami wybierzecie swoją ulubienice...
Buty:
Nie ukrywam- z nimi miałam problem... No, ale jak widzicie postawiłam na baleriny. Bo to w końcu wiosenna stylizacja i nie warto się męczyć w nie wiadomo czym. Link. A no i zrezygnowałam z podkolanówek, ponieważ w takim zestawieniu białe podkolanówki są bardzo nie modne!
Biżuteria:
Link. Uznałam, że skoro i tak nie zaproponuję Wam rękawiczek, warto wybrać coś co wiąże się z naszą Bunny. Nie wiem jak Wam, ale mi pierwsze co przyszło na myśl to właśnie jakiś zegarek.
Jeżeli chodzi o jej kapelusz, to zrezygnowałam z niego. Pomyślałam, że już i tak coś się dzieje i nie warto przesadzać (zresztą jedyne mini kapelusze dostępne w sklepach są raczej na halloween)
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Czytałam Wasze komentarze i wiem, że chcielibyście post o Cedar. W następnym tygodniu (lub ostatecznie za dwa tygodnie) pojawi się post właśnie z ową drewnianą dziewuszką {:-)

Komentarze

  1. Ta różowa apaszka jest bardzo ładna. A torbę to wybrałabym żółtą. Fajny zestaw. A szara kamizelkę mam w swojej szafie. Poszukam tylko zielonej spódnicy i mogę ubrać się jak Bunny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Uwielbiam Bunny <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam świetną wiadomość w serii WtW ukarze się Briar Beauty. Oprócz tego ktoś nagrał filmik z playsetem Ginger. Lalka wyjęta z pudełka jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do Bunny to ja widziałam,że ktoś nagrał filmik z jej lalką i jest przeczarowna! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2