Nowe gry od Star Sue

No, no, no. Podczas mojej nieobecności strona StarSue Net opublikowała aż dwie gry EAH. Nieźle {:-)
No to na początek gra z Faybelle Thorn- Link do gry
Bardzo podobają mi się fryzury z tej gry. Na wybranie najlepszej poświęciłam co najmniej pięć minut {:-) Podoba mi się również piosenka w tle- wpada w ucho.
Oto moja wersja:
Bardzo podoba mi się ta falbanka przy spódnicy i te zabójcze buty! Ogółem jestem pozytywnie zaskoczona.
Wczoraj za to Star Sue opublikowało grę z Briar Beauty w kreacji z filmu Święto Baśniowiosny -Link
Tą grą jestem lekko rozczarowana. Sukienki są wzięte z wcześniejszych gier, bluzki też nie powalają. Jeżeli chodzi o spódnice, to znalazłam tylko jedną ciekawą.  Oto moja wersja:
Żeby fryzura wyglądała znośnie trzeba dodać ten wianek. No cóż raz na wozie, ras pod wozem - te gry są tego idealnym przykładem.
A Wam, spodobały się te "gierki"? Która bardziej?

Komentarze

  1. Pierwszy raz to powiem,ale znienawidzona przeze mnie Faybelle jest lepsza :c

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi sie podobają obie gry. tylko brak pożądnych bluzek u briar mnie zasmuca

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2