Premiera filmu Way to Wonderland

Tak! Już wiemy na kiedy planowana jest premiera nowego filmu EAH. Oczywiście mowa o zagranicznej premierze. Oto zdjęcie hm... zapowiadające całe wydarzenie:
Maddie wyszła genialnie! Uwielbiam ją. Podoba mi się, że na sukience Kitty jest wielki uśmiech. Szczerz, na zdjęciach lalki nie widziałam go. Kotka tu dość tajemniczo (jak to ona). Apple jak dla mnie wygląda tu troszeczkę głupkowato. Też macie takie odczucie? Lizzie ujęto normalnie {:-) Mina Raven jest.... dziwna. Taka sztucznie nonszalancka {:-) Z Briar zrobili gwiazdę, no ale niech będzie. Z tego wnioskować możemy, że firma Mattel raczej nas nie zaskoczy nową lalką w tejże serii. No dobra nie powiedziałam najważniejszego - PREMIERA PLANOWANA NA 14 SIERPNIA (4 dni przed moimi urodzinami {:-) ).
Cieszycie się z faktu iż znamy datę premiery? No oczywiście my dostaniemy go trochę później, ale myślę że warto poczekać. Może znowu data premiery w Polsce będzie bardziej czarowna?

Komentarze

  1. Nie mogę się doczekać tego filmu i mam nadzieję,że będzie w tym filmie również Bunny i Alistair. Mam również nadzieję,że moja ulubiona Briar coś namiesza xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą na początku a Brian powie że to ona wrzuciła książka do studni a arsen zniszczy książke

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę na wieść o premierze filmu Way Too Wonderland :D! Najładniej na tym zdjęciu wyszła Lizzie..jej lalka najbardziej mi się podoba z całej tej serii :). Zauważyłam, że tylko Raven nie ma buwiastej sukienki tylko dopasowaną. Nie podoba mi się to ;P. Premiera w Polsce pewnie będzie gdzieś dopiero wyznaczona na wrzesień :/. Mam nadzieję, że się mylę :p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję,że się mylisz i będzie pod koniec wakacji :D

      Usuń
    2. haha xD.. byłoby fajnie ;)

      Usuń
    3. A ja chcę w lipsu najlepiej 14 ;333

      Usuń
  3. W krainie czarów rąbek podpisze księgę legend

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2