Rosabella

Cześć! Jak już pewnie zauważyliście posty w tym tygodniu są rzadkie i krótkie. Czemu? Jestem jakoś załamana, nie mam siły i czuję, że nikogo moje wpisy nie ciekawią. Nie wiem, czy tak jest naprawdę, no i to nie daje mi spokoju.
Jedynym wytchnięciem z tego kryzysu jest EAH. Taki więc postanowiłam zgrabnie napisać posta {:-)
Zaczynamy!
W dniu dzisiejszym Mattel zaskoczył nas kolejną dawką nowości. Jest tego naprawdę dużo, a ponieważ jest jak jest uznałam, że te wszystkie nowości poukładam oddzielnie. Ten post będzie o naszej Rosabelli.
Pierwsze wrażenie naprawdę pozytywne {:-) Jak widzicie Mattel chyba postanowił zrobić coś z tamtym paseczkiem i efekt jest powalający. Teraźniejszy pasek jest wyrafinowany, dziewczęcy i przede wszystkim po prostu piękny! Co do sukienki: Dół jest naprawdę idealnie dopasowany do jej bajki. Patrząc na nią widzę Piękną Belle podrygującą z Bestią{:-)
...Piękna z Bestią jest....
Buty- no ewidentnie widać, że należą do potomka Bestii {:-) Pomysł z kozakami bardzo mi się podoba, zwłaszcza iż w EAH nie jest zbyt wiele "kozaczkowych" dam. Jak się tak na nie patrzy to jedyne co w oczy się rzuca to róża. Jak dla mnie taki efekt jest prze-bajeczny! Zamiast takiego rozrzucenia, przesadzenia mamy minimalistyczne dodatki. Cud- miód {:-)
Góra sukienki: No jak widzimy futro zostało ujarzmione (i bardzo dobrze).  Cała bluzka jest właściwie całkiem całkiem. Wcześniej jakoś nie widziałam w niej takiego potencjału.... Jedyny minus to ta rozbieżność między górą a dołem, ale lepiej żeby coś się działo niż patrzeć na flaki z olejem {:-)

Teraz może co nieco o twarzy jak i włosach naszej "drapieżnej" damy... Dziewczyna ma naprawdę bardzo uroczą minę. Usta są delikatne, oczy stonowane prawdziwa piękność. Okulary uważam za niezbędny dodatek {:-) Nadają jej tego czegoś... Kolczyki są eleganckie i bardzo mi się podobają (Właściwie jak cała lalka). Wianek- to jest genialne! Już sam pomysł z taką koroną a nie inną to strzał w 10 (co ja mówię strzał w 100) dodając do tego idealne wykonanie po prostu się rozklejam... Nie wspominając o fryzurze która wygląda jak prawdziwy majstersztyk. Wiecie, może sama zrobię sobie do szkoły fryzurę w stylu Rosabelli {;-)
Widzimy tu też iż dziewczyna pod futrem ma (chyba) jeszcze jedną bluzkę. Taką żółciutką {:-) (Teraz zdałam sobie sprawę, że genialnie by było, jakby po zdjęciu futerka i tego hm.. sweterka w takim razie dziewczyna miałaby złotą sukienkę. Czyż nie?)
No jak pewnie zauważyliście najnowsze lalki tj. Darling, Faybelle i właśnie Rosabella mają takie tego typu bransoletko- pierścionki. Ten konkretny, akurat bardzo mnie oczarował {:-)
No i na koniec torebeczka! Co tu dużo mówić- jak dla mnie jest to dobrze wykonana robota {:-)
Reasumując lalkę uważam za "majstersztyk" i kto wie, czy się na nią nie skuszę (to tylko zależy od jej charakteru, bo jak mi nie podpasuje to chyba zdecyduję się na Ginger Basic. Oczywiście dopiero w przyszłości {:-) )
Co sądzicie o owej lalce? Podoba Wam się? Wracając do mojego "załamania" lubicie moje posty? Co o nich i o mnie sądzicie?

Komentarze

  1. Twoje posty są genialne!Nie chcę żebyś odchodziła :,(Lalka Rosabelli jest wspaniała ,na pewno ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalka bardzo mi się podoba,ale gdyby na torebce pomalowaliby róże i na jej butach to byłoby czarownie (leniwy mattel :( )

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do postów to lubię jak je dodajesz i zawsze cierpliwie czekam na nowe {:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Rosabelle :D! Jak do tej pory ona i Faybelle podobają mi się najbardziej (oczywiście lalki ;) ). Okulary są świetne ^^..jej mama przecież uwielbia czytać książki. Rosabelle bardzo upodobnili do matki i to mi się właśnie podoba :). Mam zamiar ją kupić od razu jak wejdzie na polski rynek :D. "Piękna i Bestia" to mój ulubiony film Disneya <3. Ze wszytkich księżniczek uwielbiam właśnie ją, gdyż najbardziej jestem do niej podobna ;).
    A jeśli chodzi o twoje posty to uważam je za naprawdę świetne i pomysłowe :). Proszę Cię nie załamuj się ;* !!! Najbardziej podobały mi się posty z modą ("Styl niczym..."). Nie mogę się doczekać jaki komplet zaproponujesz dla Cedar ;)..Proszę o "Styl niczym...Cedar" :*.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie twoj blog, wiec blagam nie porzucaj go! Co do rosabelli to odpycha mnie bo moja postac w eah miala byc corka pienknej i bestii (jestem egoistka, wiem). Ale nawet bez tego: roze! Przecierz w jej bajce roze sie zle kojarzą! Roza tosymbol klatwy rzuconej na bestię, dziewczyna powinna miec różofobie na moj gust. Nie che tez nikogo obrazac ale okulary to przesada i paskudztwo w tym przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje posty są wspaniałe !!! Tak jak już wcześniej pisałam jesteś bardzo rzetelna, szybciutko piszesz o nowościach. Najbardziej lubię wchodzić na Twojego bloga, bo wiem, że będzie coś nowego. Nie załamuj się i pisz dalej! Ja zawsze czytam.
    Co do lalki to jest śliczna. Zmienili troszkę fryzurę, dodali śliczny pasek. Jest cudownie. Gdyby jeszcze róża na torebce była pomalowana tak jak wcześniej byłby majstersztyk. Ale to będzie można pomalować samemu. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2