Twoja wymarzona randka - nowy quiz

Od dzisiaj na stronie EAH.com zagrać można w nowy quiz- Twoja wymarzona randka.
W tym wpisie opowiem Wam w skrócie właśnie o tej grze. Zapraszam!
To już jest pewne - firma Mattel nie wróci już do quizów z pytaniami.... Sądzę, że jest to troszkę pójście na łatwiznę- bo wstawić pytanie i trzy obrazki to nie problem. Prawda?
Jak już zauważyliście wybór jest tutaj między Dexterem, Alistarem i Sparrowem. Jedno pytanie było powiązane z dziewczynami w których są zakochani tj. Bunny, Raven i ... Poppy? W takim razie Sparrow kocha Poppy? Czy może ona jego? Jak obstawiacie?
Mi wyszedł Alistar, a Wam? Co myślicie o tym quizie? Ciekawy?

Komentarze

  1. Poppy kocha Sparrowa,bo było napisane na jej lustrzanym blogu,że ona się w nim kocha :p Ale nie wiem czy Sparrow kocha JĄ... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też wyszedł Alistair <3 xD To jest mój ulubiony chłopak w EAH :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do tych quizów z obrazkami dziwi mnie to,że można oszukiwać xD Bo co do tych pytań i obrazków to jest do wyboru (jak w tym przypadku) Alistair Dexter i Sparrow, to fanki Alistaira będą nie niego klikać itp.(jak w moim przypadku) za pierwszy razem robię quizy nieuczciwie xD ale za drugim uczciwie xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest nowy odcinek niechciani goście

    OdpowiedzUsuń
  5. nie rozumiem pytania z kolorami. wystarczy nacisnąć ulubionego chłopaka i już. bez sensu. mi też wyszedł Alistair, a wolałabym Sparrowa.:(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2