Zaczarowany portal do Krainy Czarów

Jak pewnie wiecie, lalka Raven doczekała się własnego zestawu w serii WtW. Od czwartku po internecie krążą zdjęcia jej i owego zestawu. Ponieważ nadrabiam zaległości po prostu zapomnieć o tym nie mogłam. Panie i Panowie oto portal do Krainy Czarów:
Pierwsze, co zwróciło moją uwagę to kołnierzyk dziewczyny. On jest genialny! Mówiłam, Wam kiedyś że kocham dodatki zrobione z czegoś takiego {:-) No i na tym kończą się moje pochwały na temat stroju Raven... Opaska to lekka paranoja- zielona, rozchodząca się korona? Naprawdę? Co do sukienki to aż brak mi słów. Taki niewypał.... Ona wygląda jak krótsza (i gorsza) wersja tego co dostała Apple. No może sam materiał ni jest zły, bo uważam iż wzory są ciekawe ALE samymi wzorkami sukienki nie uratujesz... Buty mi się bardzo NIE podobają. Aż brak mi słów... jakieś zawijasy co poszerzają nogę no po prostu paranoja! 
Cały zestaw również mnie nie oczarował, ale o tym za chwilę. Póki co omówmy dodatki: No jak już kiedyś wspominałam podoba mi się pomysł z taką wielofunkcyjnością, bo chociaż coś się dzieje! Mamy tutaj też jakieś  zestawy na herbatkę, lustro i  księgę (jak dla mnie to Księga Legend pytanie tylko czy to oryginał czy podróbka) 
Teraz kilka zdjęć w "plenerze":
- Witaj Kitty. W czym mogę ci pomóc?
- Znalazłam ciekawą książkę. Przechowasz mi ją?
- Jasne, pokarz... Kitty to Księga Legend!
- Aha... To Pa!
- Dziewczynki wyjmijcie książki. Dzisiejsza lekcja będzie na temat Księgi Legend. Halo, jest tu ktoś?
- Lizzie, mam dla Ciebie prezent!
- Pokaż {:-)
-Czy ja wyglądam jak moja mama?
(Wszystkie dialogi to wytwór mojej wyobraźni {:-) )
Na koniec karty WtW
No dobra... Na tym kończę ten dość długi wpis. Co myślicie o zestawie tym zestawie? Podoba Wam się stylizacja Raven?

Komentarze

  1. Playset jest śliczny. Raven mi się nie podoba. Byłoby cudownie gdyby dołączona była Lizzy. Wtedy byłby to najcudowniejszy zestaw na świecie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalka Raven to dla mnie istna paranoja,a w playsetcie podoba mi się tylko filiżanko-krzesła i stół z kart, ale playset sam w sobie ma mało akcesorii,bo w domku Briar był żyrandol itd. a tutaj takie rozczarowanie... :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2