Styl niczym Cedar Basic

Czas na post z serii "Styl niczym...".  Mam nadzieję, że zainspiruję on Was w 100%. Zaczynamy!

Sukienka, choć może nie do końca...

Link. Postanowiłam, że u Cedar zaprezentuję stylizację kombinezon. Jakoś tak pierwsze co mi się skojarzyło z ową drewnianą dziewczyną to właśnie ogrodniczki {:-) Jedyny minus tego produktu to wysoka cena, no ale sądzę iż jest tego warta. No i kolor nie jest identyczny, no ale to było pewne iż nie znajdę fioletowych ogrodniczek (bądź różowych).
Bluzka:
Link. Uznałam, że taka krótsza bluzka będzie najlepszym rozwiązaniem z uwagi na to iż zaproponowałam ogrodniczki. Szukałam czegoś z bufiastymi rękawami, no ale nic takiego nie ma. Większość bluzek w tym kolorze (jak i w fiolecie)  były lekko mówiąc brzydkie. No więc taki jest efekt końcowy moich poszukiwań. No nie jestem rozczarowana.
Cedar jak pewnie zauważyliście nosi biały kołnierzyk. Jeżeli chcecie się do niej bardziej upodobnić to nic nie stoi na przeszkodzie by go dodać.
Torebka:
Link. Jak widzicie przygotowałam dla Was małą góralską torebeczkę. Uważam iż jest to całkowicie z stylu Cedar. Jestem bardzo zadowolona z tego znaleziska. Tylko teraz - ona średnio pasuje do całej stylizacji...Jak też zauważyliście pokazałam Wam dwie. No i tutaj ponownie (tak jak u Bunny) wybór należy do Was {:-)

Biżuteria:
a) Bransoletka

Link. Cedar nosi delikatną, drewnianą bransoletkę. Taką też wybrałam do tej stylizacji. Nie wiem jak Was, ale mnie ona oczarowała w stu procentach.
b) Pierścionek
Mówiłam już, że stylizacja Cedar jest Bardzo trudna do odwzorowania? Nie? No to wiedzcie, że jest trudna. Przez dwie godziny szukałam pierścionka z motylkiem w przystępnej cenie i nic. Dlatego, jedynie zaproponuję Wam abyście go wykonali sami.  Jak?  Kupujecie spinkę czy opaskę z niebieskim motylkiem,  wycinacie go i przyklejacie do jakiegoś "wolnego" pierścionka lub do gumeczki. Naprawdę przepraszam za ten brak.
Buty:

Link. Poza nimi było kilka ciekawych, ale na obcesie i tu pytanie do Was - Czy chcecie, abym uwzględniła w następnych postach buty na obcasie? No ja w takowych nie chodzę, dlatego odruchowo je przy wyborze omijam. Tak więc decydujcie {:-)
No dobra na tym kończę. Podoba Wam się powyższa propozycja?


Komentarze

  1. Według mnie to wszystko pasuje do Cedar :) Z tego wszystkiego najbardziej podobały mi się torebki ;) No i co do torebki to ja bym chyba wybrała brązową bo ona też ma brązową ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja świetna! Pasuje do Cedar, chociaż nie za bardzo jestem przekonana do tej bluzki, ale cała reszta bardzo mi się podoba :). Przyznaje Ci rację - torebki są piękne i idealnie "skopiowane" z artu Cedar ;)...zwłaszcza ta brązowa (najbardziej mi się podoba) ^^. SUPER :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do butów na obcasie to lepiej,żebyś je omijała,bo codziennie się w nich nie chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinien być dzisiaj finał wykreślanki Royal or Rebel

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2