Przez Las

Zanim przejdę do sedna postu chcę Was bardzo podziękować, bo dzięki Wam czuję się milion razy lepiej {:-)
A teraz do rzeczy... Czas na nowy odcinek EAH:
Faybelle w zemście za to, że nikt nie zaprosił jej na Księżycowe Święto Lasu, celowo uniemożliwia Cupid, Ashlynn, Blondie i Poppy dotarcie na przyjęcie, kierując dziewczyny na złą drogę. 
Teraz kilka zdjęć:
No ja osobiście jeszcze nie oglądałam go, ale zapowiada się genialnie! No to co, oglądamy!
Podoba się Wam owy odcinek? Ciekawy?

Komentarze

  1. Cudownie, że dodałaś ten odcinek. Tak bardzo chciałam go obejrzeć. Zapowiada się przebajecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcinek ogólnie mi się podoba,ale za krótki :/ a co do Faybelle to moje zdanie na jej temat się ... POGORSZYŁO! Wiedziałam,że jest zła,ale to nie powód,żeby uniemożliwiła Cupid, Ashlynn, Blondie i Poppy pójście na przyjęcie tylko dlatego,że nie dostała zaproszenia. Po prostu jest zazdrośnicą -_-

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2