Way too Wonderland - lalka Raven

Zapewne każdy z Was wie, jak wygląda lalka Raven WtW wraz z całym zestawem. Tutaj Was niczym nie zaskoczę {:-) Przychodzę za to z kilkoma zdjęciami, na których możemy zobaczyć kilka detali. No to bez zbędnej gadaniny:
Na pierwszym zdjęciu nie widzimy żadnych nowości, no w odróżnieniu od zdjęcia numero dos. Jak dla mnie jest to Zaczarowana Szkoła dla uczniów z Krainy Czarów - mówiąc po angielsku Wonderland High {:-) Kto by nie chciał takiej szkoły! Zeszytowe ławki, królewskie krzesła, latające torty - raj {:-)
Powyższe zdjęcia przedstawiają samą lalkę. Podobają mi się włosy dziewczyny oraz jej "bogaty" kołnierzyk. Będąc w temacie - Czy tylko mi się wydaje, że ta jaskrawa korona pasuje bardziej do żabiej księżniczki niż do naszej Raven?
Tutaj mamy chyba pokój Raven (wnioskuję tak głównie ze względu na gitarę). Chyba jest to jakaś wskazówka odnośnie całego filmu, bo w końcu od kiedy po jej pokoju latają karty? Prawda? Drugie zdjęcie pokazuje zaczarowaną szkołę. Nie wiem jak Wy, ale ja po prostu zakochałam się w tych sercowych szafkach {:-) Są genialne!
Ostatnie zdjęcie (na chwilę obecną) pokazuje "gadżety" z całego zestawu. Mamy ciasto, księgę, imbryczek, filiżanki itd.
No dobra reasumując zestaw mi się podoba, aczkolwiek ja go nie kupię {:-) A Wam podoba się ów zestaw?

Komentarze

  1. Zestaw mi się bardziej spodobał niż kiedykolwiek wcześniej :) Czy mi się wydaje czy lalka Raven jest jakaś... ładniejsza? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że WtW to najgorsza seria (przepraszam jej fanów). Nie podobają mi się lalki- żadna nie przypadła mi do gustu. Nie podobają mi się jakieś dzikie wygibasy i niewiadomo co na lalkach (starałam się to jakoś ująć XD). Więc lalka Raven i playset to dla mnie kolejna porażka. Liczne na to,że film wtw będzie fajny- a wydaję mi się że będzie :D

    ~Darcy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2