Raven Way to Wonderland

No nareszcie! Klawiatura mi wróciła! Jestem w siódmym niebie, albo w szóstym księżycu {:-)
Poza tym nareszcie w internecie pojawiło się co nieco na temat Raven WW. Niestety nie są to jakieś strasznie wyraźne zdjęcia ze szczegółowymi zbliżeniami, ale można z nich sporo wywnioskować {:-)
No to jak widzicie, nie mamy konkretnego zbliżenia na lalkę (podobnie było z Ginger SC), ale zamiast tego poznajemy jej zestaw. Podoba mi się pomysł z filiżankowymi siedziskami . Jest to szalone i praktyczne zupełnie jak Herbaciarnia Kapelusznika {:-) Poza tym stół z kart jest również niczego sobie. Co do tła to jakoś furory nie widzę.  Nie powiem, ze jest to brzydkie, bo takie nie jest, ale czegoś mi w tym brakuje. Np. Jak był zestaw z Briar to było w nim wszystkiego pełno- był żyrandol, każdy pokój miał coś swojego... A tu? Tutaj tylko dwa tła. Drzwi- myślałam, że będą bardziej w stylu Krainy Czarów, a tu rozczarowanie. Ogółem nie jestem za bardzo do niego przekonana i raczej go nie zakupię.
A Wy, co o nim myślicie? Podoba się Wam?


Komentarze

  1. Ten zestaw mi się nie podoba i go nie zakupię (już bardziej zestaw z Ginger SC mi się podobał niż ten zestaw)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2