Corazón - Serce

Dziś w ramach tygodnia z Niną przygotowałam tłumaczenie piosenki pt.,,Corazón", którą to Nina śpiewa razem z pewnym chłopakiem. Nie będę Wam niczego spojlerować, wszystkiego dowiecie się w swoim czasie :-) Póki co zapraszam do zapoznania się z oryginałem oraz moim tłumaczeniem. W przyszłości z jego znajomość może Wam się przydać.
Tekst oryginalny:
Yo no sé lo que me pasa 
Cuando estoy con vos 
Me hipnotiza tu sonrisa 
Me desarma tu mirada 
Y de mi no queda nada 
Me derrito como un hielo al sol 

Cuando vamos a algún lado 
Nunca elijo yo 
Porque lo único que quiero 
Es ir contigo 
Vivo dando vueltas 
A tu alrededor 
Como un perro abandonado 
Que en la calle te siguió 

Pero yo no soy tu prisionero 
Y no tengo alma de robot 
Es que hay algo en tu carita 
Que me gusta 
Que me gusta 
Y se llevó mi corazón 

Yo no soy tu prisionera 
Y no tengo alma de robot 
Es que hay algo en tu carita 
Que me gusta 
Que me gusta 
Y se llevó mi corazón 

Puede ser por tu carácter 
O mi voluntad 
Me hipnotiza tu sonrisa 
Me desarma tu mirada 
Y de mi no queda nada 
Me derrito como un hielo al sol 

Cuando vamos a algún lado 
Nunca elijo yo 
Porque lo único que quiero 
Es ir contigo 
Soyluna.net 
Vivo dando vueltas 
A tu alrededor 
Como un perro abandonado 
Que en la calle te siguió 

Pero yo no soy tu prisionero 
Y no tengo alma de robot 
Es que hay algo en tu carita 
Que me gusta 
Que me gusta 
Y se llevó mi corazón 

Yo no soy tu prisionero 
Y no tengo alma de robot 
Es que hay algo en tu carita 
Que me gusta 
Que me gusta 
Y se llevó mi corazón 

Y se llevó mi corazón 
Y se llevó mi corazón 
Tu carita, que me gusta 
Y se llevó mi corazón 
Tu carita, que me gusta 
Y se llevó mi corazón 
Tu carita se llevo mi corazon
Tłumaczenie:

Nie wiem co się dzieje
kiedy jestem z Tobą
Hipnotyzuje mnie Twój uśmiech
Rozbraja mnie Twoje spojrzenie
I nie zostaje mi nic
Rozpuszczam się
Jak lody na słońcu

Kiedy idziemy innych
stron nie wybierzemy
Ponieważ jedyne co chcę
to iść z Tobą
Żyję krążąc wokół ciebie
Jak opuszczony pies na ulicy

Ale ja nie jestem Twoim jeńcem
I nie mam duszy robota
Jest coś w Twojej twarzy
Co lubię
Co lubię
I weź moje serce/x2

To zależy od Twojego charakteru i mojej woli
Hipnotyzuje mnie Twój uśmiech
Rozbraja mnie Twoje spojrzenie
I nie zostaje mi nic
Rozpuszczam się
Jak lody na słońcu

Kiedy idziemy innych
stron nie wybierzemy
Ponieważ jedyne co chcę
to iść z Tobą
Żyję krążąc wokół ciebie
Jak opuszczony pies na ulicy

Ale ja nie jestem Twoim jeńcem
I nie mam duszy robota
Jest coś w Twojej twarzy
Co lubię
Co lubię
I weź moje serce/x2
Moje serce wzięło twoją twarz
Jak zwykle tekst tłumaczyłam sama, dlatego jeśli są jakieś 'rażące' błędy dajcie znać :-) 
Spodobała Wam się ta piosenka? Podoba Wam się głos Caroliny? Wiecie już z kim Nina zaśpiewa tą jakże romantyczną piosenkę?

Komentarze

  1. Świetne tłumaczenie!
    Masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ja nie wykonałabym takiego tłumaczenia.
    Po hiszpańsku znam pare słów na krzyż.
    Jednak dzięki takim tłumaczenią wzbogacam swoją wiedzę
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te słowa, są one bardzo motywujące:-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2