Tydzień z Niną Simonetti

Najbliższy tydzień należy do Niny Simonetti - najlepszej przyjaciółki Luny. Zanim jednak zacznę przypomnę coś o czym już wielokrotnie wspomniałam. Jeśli jest jakaś postać na jakiej tydzień liczycie najbardziej dajcie znać w komentarzach. Chcecie Delfi? Będzie Delfi! Może Nico? Oczywiście! Wasze opinie są dla mnie najważniejsze!
Informacje podstawowe:
Nina to nieśmiała introwertyczka, której nie jednokrotnie brakuje odwagi. Jest inteligentna i ciekawa świata. Bardzo lubi się uczyć i chce wiedzieć wszystko o otaczającym ją świecie. Jej słownictwo jest bardzo wyszukane, a jej poziom inteligencji przekracza 'normalnego ucznia'. Nina jest zamknięta w sobie. Jej ulubionym miejscem jest Jam&Roller do którego chodzi, aby się.. uczyć! Chciałaby nauczyć się jeździć, ale za bardzo boi się porażki. W końcu strach jest powodem 79% wypadków, prawda?
Ciekawostki:
Są przypuszczenia, że dziewczyna jest włoskiego pochodzenia. Świadczy o tym jej nietypowe nazwisko - Simonetti.  Ma trzy pary okularów- czerwone, czarne i mieszane. Czasami zachowuje się jak 'typowy nerd'.
Jej relacje z innymi:
Najlepszą przyjaciółką Niny jest główna bohaterka serialu - Luna Valente. Dziewczyny szybko się zaprzyjaźniają. Nina pomaga Lunie odnaleźć się w nowej rzeczywistości, a Luna odwzajemnia się pomagając Ninie zwalczyć swoją nieśmiałość.
Rodzina: Nina jest jedynaczką. Jej rodzice są po rozwodzie - nie wiemy z jakich powodów się rozwiedli. Możemy się domyślać, że chodzi o różnice w sposobie bycia (jej mama jest uporządkowana, a tata wręcz przeciwnie). Dziewczyna mieszka z mamą, aczkolwiek często odwiedza swojego tatę, z którym często gra w gry video. 
Nina grana jest przez dwudziestoletnią Carolinę Kopelioff. 
Lubicie Ninę? Co o niej sądzicie? Gotowi na jej tydzień?

Komentarze

  1. Świetne informacje!
    Bardzo lubię Ninę, i chciałabym się dowiedzieć czegoś więcej o aktorce która ją gra, myślę że dobrze trafiłam ;)
    Moja propozycja na następny tydzień to Jazmin <3
    Czekam na kolejne posty ^^
    Besos ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Nine !! Nawet mam na instagramie konto z nickiem FenicityForNow!!
    MAM pomysł na następny post!
    JAk upodobnić się do Niny Simonetti ! Nigdzie nie mogę tego znalężć na polskich Blogach :( . Bylabym Ci bardzo wdzięczna gdybyś zrobila taki post możesz napisać o tym : jak się ubierać jak się zachowywać jak planować czas podobnie do Niny S. PS.Sorki za Anonima ale w końcu jestem FenicityForNow i nie chcę żeby ktoś wiedzial jakie mam imię , nazwisko ...
    Myślę że pojawi się taki post ! Który zaproponowałam bardzo mi na nim zależy !!!
    Twój blog jest NAJWSPANIALSZY NA ŚWIECIE!!!!!!! :)


    UWIELBIAM GO!!!<>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :-) Twój pomysł jest na prawdę dobry! Post Ubierz się jak Nina miał już dawno pojawić się na blogu więc muszę w końcu się za to zabrać. Muszę przemyśleć Twój pomysł i wszystko rozplanować, ale wiem, że coś z tego wyjdzie :-) Potrzebuję tylko troszkę czasu

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2