A rodar mi vida versión de 1992 + Prófugos de 1986

Wczoraj na blogu pojawiło się opracowanie piosenki 'Rodar mi vida' (kilk), którą Jim i Jam wykonały podczas Open Music. Ale czy wiedzieliście, że to nie one napisały tą piosenkę? Nie stoi też za tym nikt inny z bohaterów serialu, ani nie dokonali tego autory innych piosenek z Soy Luny! Prawda jest taka, że 'A rodar mi vida' została napisana w 1992 roku przez Fito Páez'a!


Fito Páez jest argentyńskim muzykiem i członkiem grupy Trova rosarina. W Argentynie jest o nim głośno i praktycznie nie ma nikogo, kto nie znałby już pięćdziesięcioletniego Fito!
ALE TO NIE KONIEC
Przeglądając internet natrafiłam na kolejną ciekawostkę! Otóż i Prófugos w wykonaniu Matteo i Ambar ma historię sięgającą 1986 roku! Oryginalna wersja jest typowo rockową piosenką w wykonaniu grupy Soda Stereo!
Jak widzicie i 'Uciekinierzy' mają swoje argentyńskie korzenie! Wiedzieliście, że Prófugos to jedna z najbardziej znanych piosenek grupy Soda Stereo? Czyż to nie fascynujące?
Mi osobiście podobają się rockowe wersje dobrze nam znanych utworów z Soy Luny, a Wam? Co myślicie o wersjach oryginalnych? 

Komentarze

  1. Mi bardziej spodobała się rockowa wersja Profugos, ta z Luny jest fajna, ale jednak wolę tą pierwszą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow nie wiedziałam o tym! Świetny post - chciałabym więcej podobnych ;)
    ~Fanka Luny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Jeśli znajdę coś równie ciekawego z pewnością o tym napiszę :-)
      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2