Zaprojektuj swoje wrotki

Jak zapewne wiecie, wrotki są największą pasją Luny. Dziewczyna nie wyobraża sobie życia bez nich, a każdy dzień bez jazdy uznaje za stracony. W "Soy Lunie" praktycznie każdy bohater ma swoje wrotki. Ich wygląd nie jest przypadkowy! Określa on bowiem charakter właściciela. Wrotki Luny są kolorowe i oddają optymistyczny charakter dziewczyny. Wrotki Ambar są jej wizytówką - tak samą piękne i eleganckie jak ona sama itd. Dzięki stronie creatupatin.disneylatino.com możecie sami zaprojektować waszych "reprezentantów". Będą stylowe, kolorowe, a może słodkie? Decyzja należy do Was!
Kreator zapowiadał się fenomenalnie, niestety w praktyce wyszło mniej kolorowo... Wybór jest bardzo ograniczony i nie można "zaszaleć". Szczerze myślałam, że będziemy mieć większe pole do popisu..
No dobra, nie marudźmy, lepszy rydz nisz nic. Poza tym taki kreator może pobudzić naszą wyobraźnie (tak jak zrobił to z moją) i zachęcić do własnych eksperymentów. W moich wrotkach wymieniłam sznurówki, dodałam różne ozdóbki, dzięki czemu "przejęły" mój charakter. Wam polecam ten sam zabieg :-)
Podoba Wam się ów kreator? Projektowaliście już własne wrotki?

Komentarze

  1. Fajny pomysł na zaprojektowanie wrotek.A tak poza tym uwielbiam soy luna nie opusciłam żadnego odcinka.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie ale nie rozumiem jednego. Na końcu projektowania wyskakuje kod ale nie wiem co mamz nim zrobić. Mam go gdzieś wpisać?


    ps.piszcie prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie jestem poza domem i nie bardzo mam jak Ci pomóc. Około osiemnastej będę mogła sprawdzić co i jak i wtedy postaram się pomóc :-)

      Usuń
    2. Ten kod służy do tego, abyś mogła odnaleźć swoje wrotki w galerii. Gdy wejdziesz w galerię, w górnym rogu masz taką lupę. Jak tam wpiszesz swój kod, to automatycznie przeniesiesz się do swojego projektu :-)
      P.S Przepraszam, że musiałaś tyle czekać na odpowiedź

      Usuń
  3. A czy da się je późnej kupić?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2