Wyniki rozdania

Dziś w ten cudowny dzień, jakim jest Dzień Dziecka, przychodzę do Was, moi mili, z wynikami pierwszego rozdania na tym blogu! Serdecznie dziękuję, każdemu kto postanowił wziąć udział w tej zabawie. Niestety jak to w rozdaniach, wygrywa przypadek. Kogo wybrał los? O tym już za chwilę!
 Dla przypomnienia, do wygrania był numer specjalny magazynu Soy Luna, który dostałam od wydawnictwa EGMONT. Jeśli jesteście ciekawi mojej recenzji owego produktu, zachęcam do zajrzenia pod ten link.
 W rozdaniu wzięło udział, aż dziewięć osób! Ja wiem, że dla niektórych to mało, ale biorąc pod uwagę, że jest to pierwsze rozdanie, cieszę się, że jest Was aż tyle :-)
Przejdźmy do sedna sprawy. Numer specjalny magazynu Soy Luna trafia do...
Karoliny!!!
Gratulację! Po proszę, abyś na mój email (zuzia13316@gmail.com) wysłała dane do przesyłki - adres, kod pocztowy oraz imię i nazwisko.
Reszcie uczestników dziękuję i nie martwcie się, w przyszłości pojawią się kolejne rozdania oraz konkursy. Dodam jeszcze, że dziś albo jutro pojawi się DIY, w którym wykorzystam jeden z plakatów z owego numeru magazynu Soy Luna. 
Na koniec życzę Wam wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta. Pamiętajcie, że bez względu na wiek, każdy z nas jest dzieckiem :-) Dlatego bawcie się dziś na całego i hakuna matata!

Komentarze

  1. Bardzo się cieszę �� Już wysłałam informacje kontaktowe
    Karolina

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2