Soy Luna. Poradnik wrotkarki

,,Cokolwiek zamierzasz robić, o czymkolwiek marzysz, zacznij działać. Śmiałość zawiera w sobie geniusz, siłę i magię"
Opowiem Wam historię. Dawno, dawno temu żyła sobie dziewczynka, która chciała jeździć na wrotkach. Niestety nie wiedziała jak się za to zabrać, od czego zacząć, ani gdzie kupić pierwsze wrotki. Wtedy ni stąd ni zowąd pojawiła się dobra wróżka. Wysłuchała dziewczynkę i za sprawą czarów przemieniła nudny podręcznik od matematyki w 'Poradnik wrotkarki'. Dziewczynka była w szoku i nie mogła wydusić ani jednego słowa. Dobra wróżka tylko się zaśmiała i odleciała hen daleko. Od tego dnia dziewczynka wzięła się w garść - kupiła wrotki i zaczęła jeździć. I mimo, że upadała nie poddawała się. Jeździła dalej i dalej. Wiara w swoje możliwości przyćmiewała wszystko inne. Jak ta historia się skończyła? Ona wciąż trwa...

 Przedwczoraj przyszła do mnie paczuszka, w której znajdowały się dwie fenomenalne książki: 'Początek lata" oraz "Poradnik wrotkarki" (Recenzja tej pierwszej już jest na blogu (link) Tego dnia uśmiech nie schodził mi z buzi! Obie książki bardzo mi się spodobały, jednak to dzięki Poradnikowi podjęłam bardzo ważną decyzję - kupuję wrotki! Po dziś dzień jeździłam tylko na rolkach. Naprawdę lubię to, jednak uznałam, ze spróbuję swoich sił na wrotkach. Dobrze wiem, że jazda na nich różni się od jazdy na rolkach. I właśnie dlatego obawiałam się podjęcia takiej decyzji. A co jeśli nie dam rady? Jeśli to za trudne? Na szczęście, przyszedł do mnie poradnik wrotkarki, który rozwiał wszelkie wątpliwości! Jesteście ciekawi, co skłoniło mnie do takiej decyzji? Interesuje Was produkt 'Poradnik wrotkarki"? Jeśli tak, gorąco zapraszam do dalszego czytania :-)
Poradnik wrotkarki jest strzałem w dziesiątkę dla każdej początkującej wrotkarki (czy też wrotkarza). Znajdują się tu rady jak i gdzie kupić pierwsze wrotki, porady przed pierwszą przejażdżką, a także opisy jak wykonać skręt, hamowanie oraz w jaki sposób sprawić, żeby upadek wyrządził jak najmniej szkód! Poza poradami praktycznymi znajdziemy tu nieco historii wrotkarstwa (spokojnie, spokojnie -żadnych dat nie musicie wkuwać) rekordy Guinessa (może Wy pobijecie jeden z nich?) sporą porcję ciekawostek, a także wolne miejsce na własne zapiski!
 Reasumując 'Poradnik wrotkarki' zawiera wszystko, co potrzebne początkującym wrotkarzom, a do tego jest lekki i cienki, dzięki czemu możecie zawsze mieć go przy sobie, aby uzupełniać swoje zapiski. Jego cena wynosi 14,99 zł , a dzięki wydawnictwu EGMONT każdy z Was może mieć go na wyłączność! Na koniec jeszcze raz bardzo dziękuję wydawnictwu za egzemplarz do recenzji.
Macie już tą książkę? Jak tak, okazała się przydatna? Może macie jakieś rady, którymi możecie się podzielić z początkującymi?


Komentarze

  1. Poradnik zamówiłam i czekam aż przyjedzie :) Mam radę dla początkujących. Nie bójcie się ze gdy będziecie zaczynac jezdzic lub stac to upadniecie.Dzięki rozstawieniu kółek tak jak w samochodzie będziecie stac jak na nogach. (Wiem ,że niektórym to sie wydaje dziwne ale to prawda!) Pozdrawiam , www.swiatlunyvalente.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2