Podsumowanie tygodnia z Ambar

Tydzień z Ambar dobiegł już końca! W dzisiejszym poście podsumuję ten tydzień oraz umieszczę tu wszystkie posty związane z blond włosom pięknością, które ukazały się w przeciągu ostatnich siedmiu dni. Zaczynamy!
Informacje podstawowe link
Co nieco o Valentinie Zenere - mini biografia link
Opracowanie Mirame a mi link
Ubierz się jak Ambar #1 link
Ubierz się jak Ambar #2 link
Wywiad z Valentiną Zenere link
Wrotki w stylu Ambar link
Podobają Wam się posty z serii Tydzień z? Który post zainteresował Was najbardziej? Może coś byście dodali?
Najbliższy tydzień będzie należał do Jim. Mam nadzieję, że sprostam wyzwaniu, a cały tydzień będzie równie dobry jak ten z Ambar.
Dodam tylko, że dzięki tygodniu z Ambar, polubiłam ją. OK, może jest trochę wredna i podła, ale teraz ją rozumiem. Przez te siedem dni poczułam się jak ona i zauważyłam, że musi jej być niezwykle ciężko! Nie, nie popieram jej zachowania, ale choć w kilkunastu procentach je rozumiem.
A Wy, jaką macie opinię o Ambar? Lubicie ją? 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2