Saga Ognia i Wody

Szczerze? Saga Ognia i Wody jest jak rzeka (choć chyba bardziej pasowałoby określenie morze). Opowiadając o niej nie możesz przestać! Jest tyle faktów, ciekawostek, że aż głowa mała! Osobiście do tej serii przymierzałam się wielokrotnie. Minęło 5 miesięcy(?) może sześć zanim ostatecznie nabyłam pierwszy tom. Pamiętam to doskonale, ponieważ "Wielki Błękit" był moim pierwszym ebookiem. Jak o tym myślę, to nie rozumiem dlaczego tak długo zwlekałam... OK, czytając opisy w internecie można uznać książkę za pokręcona, w której wszystkiego jest za dużo.  Ale prawda jest taka, że Jennifer Donnelly idealnie się spisała! Wszystko jest poukładane i prawdę mówiąc już w połowie pierwszego tomu nie miałam żadnych problemów z zapamiętaniem postaci, nazw miejsc czy zaklęć! Dlatego, jeżeli i Wy nie jesteście pewni owej pozycji, to uważam że śmiało możecie po nią sięgnąć. Daję słowo, że się nie zawiedziecie!
Nie chcę Wam zdradzać niczego z fabuły, ponieważ cokolwiek powiem, będzie to spojler, który może odebrać Wam całą frajdę z książki. Powiem tylko, że nic nie jest takie, jakby się nam wydawało. Tak, to zdanie idealnie odzwierciedla większą część fabuły...
Wydawnictwo Zielona Sowa (które wydało w polskiej wersji ową serię) słynie z całkiem ciekawych filmików reklamujących najnowsze serie. Poniżej zamieszczę wszystkie trzy i mam nadzieję, że zainteresują Was :-)
Wielki Błękit
Gniewna Fala
Mroczny przypływ
PROMOCJA
Przeglądając różne strony internetowe natknęłam się na nieziemską promocję! Strona ebookpoint.pl zaskoczyła mnie wielkimi promocjami na całą serię! Tom pierwszy kosztuje jedyne 15,98 zł , drugi 16,49 zł, a trzeci 11,95 zł!! Osobiście dziś na tej stronie kupiłam trzeci tom i jestem nim oczarowana! Tyle zwrotów akcji, to napięcie, strach, miłość, przyjaźń... Serię oceniam 10/10 i już nie mogę doczekać się ostatniej, czwartej części! Póki co jest nieziemsko!!!
Czytaliście Sagę Ognia i Wody? Podobało się? A może macie ją w planach?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2