Alas - skrzydła

Możliwe, że to wiecie - uczę się hiszpańskiego. W tym roku kończę moją przygodę z gimnazjum, ale nie rezygnuję z hiszpańskiego. Po co o tym piszę? Otóż postawiłam sobie za cel przetłumaczyć piosenkę "Alas" - pierwszą piosenkę z serialu "Soy Luna". W dzisiejszym poście podzielę się z Wami efektami mojej pracy. Na początek przypomnijcie sobie ową piosenkę:
Jestem blisko odkrycie mojego nieba
Rzucam wyzwanie grawitacji
Nic nie może zatrzymać tego marzenia,
które jest tak realne.

Tutaj nie istnieje strach
Jeśli nie przestanę próbować
emocje, które mną kierują są jak huragan

To, co mam wewnątrz, jest magiczne
dlatego wszystko może się zdarzyć
i tak, upadam, wracam, idę
i wracam i idę

I jeśli nie ma odwrotu
należy narazić wszystko
pod moimi stopami nie ma grawitacji
są tylko skrzydła

Nie ulegaj wątpliwości
że nic nie jest zakazane
kiedy marzenia są prawdziwe
są tylko skrzydła

Nie spodziewałam się czegoś więcej niż to co czuję
to wyzwanie, któremu muszę stawić czoła
coś chce się zbudzić
mój cel jest tak realny

Tutaj nie istnieje strach
Jeśli nie przestanę próbować
emocje, które mną kierują są jak huragan

To, co mam wewnątrz, jest magiczne
dlatego wszystko może się zdarzyć
i tak, upadam, wracam, idę
i wracam i idę

I jeśli nie ma odwrotu
należy narazić wszystko
pod moimi stopami nie ma grawitacji
są tylko skrzydła

Nie ulegaj wątpliwości
że nic nie jest zakazane
kiedy marzenia są prawdziwe
są tylko skrzydła

Naprawdę są tylko skrzydła
z mostem do mojego wnętrza
przeniosą mnie daleko

Naprawdę są tylko skrzydła
w moim świecie
wolność przenosi mnie daleko

I jeśli nie ma odwrotu
należy narazić wszystko
pod moimi stopami nie ma grawitacji
są tylko skrzydła

Nie ulegaj wątpliwości
że nic nie jest zakazane
kiedy marzenia są prawdziwe
są tylko skrzydła

Jak oceniacie moje tłumaczenie? Może być? Coś byście poprawili?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2