Wywiad z Ruggero Pasquarelli i Karol Sevilla | Sylwia Lipka

Oglądaliście wrotkomanię? Jeśli tak, to z pewnością kojarzycie dziewiętnastoletnią Sylwię, prawda? Dlaczego o niej piszę? Otóż mniej więcej trzy godziny temu na jej kanale na youtubie (link) pojawił się bardzo ciekawy filmiki. Sylwia przeprowadziła krótki wywiad z Ruggero i Karol (serialowi Matteo i Luna)!! Jesteście ciekawi o co zapytała? Koniecznie obejrzyjcie jej filmik:
Dowiedzieliście się czegoś ciekawego? Mi osobiści wywiad bardzo się spodobał, a Ruggero i Karol jeszcze bardziej zachęcili mnie do jazdy na wrotkach! Poza tym dowiedziałam się, że Ruggero to chłopak, który nie może spokojnie usiedzieć w miejscu! Co chwila zmieniał pozycję, poprawiał ubranie, bawił się czymś - bardzo go polubiłam. Wydaje się tryskać pozytywną energią. Podobnie jak Karol, której filmiki uwielbiam!
Podobał Wam się wywiad? Będąc w temacie, jeździcie na wrotkach? Może wolicie rolki?
Pamiętajcie, że już w ten poniedziałek premiera "Soy Luny"!!!

Komentarze

  1. Super wywiad! Czekam na poniedziałek!
    Zapraszam do mnie: http://dovecameronpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam wywiad, wyszedł świetnie! Zazdroszczę Sylwii spotkania z Karol i Rugg'iem...
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2