Soy Luna w C&A

Szał na "Soy Lunę" z dnia na dzień przybiera coraz większego tępa. Luna "podbiła" już księgarnie, internet, a jej następnym punktem są sklepy z ciuchami! Nie wierzycie? W sklepie C&A ukazały się dwie pary legginsów oraz koszulka właśnie z logiem Luny! Jeżeli rozmiarowo mieścicie się w od 1126 do 168, podejrzewam, że może Was zainteresować najnowsza kolekcja C&A
Link. Link. Ich cena to 59,90 zł za sztukę. Mi osobiście bardziej spodobały się te drugie. Nie tylko ze względu na kolorystykę, ale również na materiał. Pierwsze są w 85% z poliestru, co nie wróży zbyt dobrze. Drugie z kolei to praktycznie sama bawełna (95%)....
Link.  Koszulka kosztuje 39,90 zł, ale niestety jest w stu procentach z poliestru. Mimo, że na mnie i tak byłaby za mała, ubolewam nad słabym materiałem. Gdyby zamiast poliestru wzięto bawełnę, możliwe że kupiłabym taką mojej siostrze, która za kilka tygodni obchodzi urodziny. No cóż, miejmy nadzieję, że to jeszcze nie koniec mody na "Soy Lunę":-)
Jak oceniacie powyższe ciuchy? Kupicie któreś z nich?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2