Ubierz się jak Ambar Smith #2

Tydzień z Ambar powoli dobiega końca. Nie licząc dziś zostały jeszcze tylko dwa dni. Lecz póki co nie myślimy o przyszłości, tylko o tu i teraz, No właśnie - na dziś zaplanowałam posta "Ubierz się jak Ambar Smith". Mam nadzieję, że post przypadnie Wam do gustu oraz zainspiruje Was do stworzenia własnej kreacji w stylu Ambar. Gotowi? Zaczynamy!
Koszula:

Link.  Cena 69,90 zł. Jak zdążyliście zauważyć, Ambar gustuje w koszule. Nie dziwię się jej, w końcu czy jest coś elegantszego niż porządna koszula? Ta, którą wybrałam, według mnie idealnie pasuje do stylu blond piękności :-)
Spodnie:
Link.  Cena: 99, 99 zł. Osobiście mam w domu bardzo podobne spodnie - materiał identyczny, jedynie inny kolor- i naprawdę bardzo Wam je polecam! Są bardzo rozciągliwe, wygodne i pozostawiają komfort ruchu. Te Ambar są trochę jaśniejsze, ale uważam że i tak bardzo tutaj pasują.
Buty:

Link.  Cena: 59 zł. Tutaj sytuacja ma się podobnie :-) W zeszłym tygodniu kupiłam sobie podobne buty - ten sam model, sklep, tyle że inny kolor - i tutaj jeszcze bardziej Wam polecam :-) Powyższe buty są bardzo komfortowe, a dodatkowo bardzo ładne. Dlatego jeśli szukacie butów na teraz, koniecznie sprawdźcie jak czujecie się w takich :-)
Pasek:
Link. Pasek jak pasek. Podejrzewam, że większość z Was ma pasek, który kolorystycznie będzie tu pasował, dlatego wybrałam pierwszy z brzegu. Mam nadzieję, że się nie przeliczyłam :-)
To wszystko jeśli chodzi o powyższą stylizację Ambar. Mam nadzieję, że post Was zainspirował :-)
Lubicie styl Ambar? Podoba Wam się powyższa stylizacja?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2