Nowości na rynku - Soy Luna

Podejrzewam, że wiecie już że nie mogę się doczekać polskiej premiery Soy Luny. W związku z tym coraz częściej przeszukuję internet z nadzieją znalezienia czegoś właśnie z "Soy Luny". Dziś moja "wypraw" zaowocowała, czego dowodem może być ten post. Przechodząc do sedna, zaczynamy...
Pierwszą rzeczą znalezioną przeze mnie jest Sekretnik z logiem serialu(wydawnictwo Ameet):
Witaj w zwariowanym świecie Luny!
To dziewczyna taka jak Ty – wesoła, pomysłowa i z pasją, która pochłania ją bez reszty. Poznaj jej przyjaciół i przekonaj się, jak wiele Was łączy. Uwielbiasz taniec albo jazdę na wrotkach?
Dzięki Lunie – Twojej nowej przyjaciółce – przekonasz się, że każdy dzień może być pełen niespodzianek. I pamiętaj, w życiu ważne jest, aby nie poddawać się w dążeniu do realizacji swoich marzeń!
Inspiruj się Luną! Na stronach sekretnika notuj swoje pomysły, opisuj przeżycia i emocje!
Kiedyś (dawno, dawno temu) kupiłam podobny sekretnik z logiem Violetta 1. Jeżeli ten będzie do niego podobny (co jest niemalże pewne) z pewnością postaram się, aby dotarł w moje ręce!
Data premiery jest jeszcze nieznana, ale spokojnie, gdy tylko się pojawi dam Wam znać :-)
Następną pozycją jest książka Modne dodatki. Soy Luna - Disney od wydawnictwa Zielona Sowa
Z tą książką masz szansę wykonać mnóstwo wspaniałych i oryginalnych dodatków w stylu ulubionej bohaterki serialu. Luna jest fanką naturalnej biżuterii, plecionych sznureczków i odjazdowych kolorów! Wykonaj wyjątkowe paski, aplikacje na ubrania i biżuterię (naszyjniki, zawieszki, korale, bransoletki, ozdoby ze sznurków, koralików, rzemieni, piór i wielu innych materiałów).
Dzięki czytelnym i przejrzystym instrukcjom „krok po kroku” wykonasz paski, kolczyki, torebki, opaski do włosów i mnóstwo innych dodatków. Przy każdym projekcie znajdziesz: * doskonałe zdjęcia obrazujące kolejne etapy powstawania * instrukcje „krok po kroku” * informacje o stopniu trudności, cenie materiałów i czasie wykonania. Wykaż się kreatywnością i zaskocz swoje przyjaciółki filmowymi, modnymi dodatkami.
Z początku myślałam, ze będzie to wielka dziecinada. Po przeczytaniu opisu poważnie zastanawiam się czy nie zacząć odkładać pieniędzy właśnie na tą pozycję! Dlaczego?
Ponieważ tak jak Luna uwielbiam naturalną biżuterię, a plecione sznureczki czy rzemyki to moja zguba! Tutaj również data premiery es nieznana, ale to tylko kwestia czasu ;-)
Ostatnia pozycja (na chwilę obecną) zaciekawiła mnie najmniej, a mowa tu o książce Tatuaże - Zabawy z wyobraźnią. Soy Luna
Ja za tatuażami nie przepadam i... no cóż, tej pozycji chyba nie zakupię... Jeżeli Was owa pozycja zaciekawiła- mam świetne wieści! Na stronie bonito.pl możecie ją nabyć za jedyne 9,75 zł!
Co myślicie o tych pozycjach? Któraś Was zainteresowała?


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2