LUNA. Mój styl moja pasja

Kto z nas nigdy nie marzył o byciu projektantką mody? Ja swojego czasu miałam obsesję na punkcie mody, trendów i tej całej kolorowej oprawki. Obecnie owe zamiłowanie zanikło, a na jego miejscu pojawiła się inna pasja - blogowanie... Ale wróćmy do pierwszej kwestii. Co jest tak naprawdę potrzebne początkującej projektantce? Z pewnością dobry szkicownik oraz rady kogoś doświadczonego. Lubicie styl Luny? Interesujecie się modą?
Jeżeli choć na jedno pytanie odpowiedzieliście twierdząco, podejrzewam, że może Was zainteresować najnowszy produkt z logiem "Soy Luny"!
Odkryj w sobie pasję projektowania!

Luna to dziewczyna, która uwielbia zwariowane stylizacje, intensywne kolory i pomysłowe dodatki. Chętnie podzieli się z Tobą wiedzą, jak wyczarować niepowtarzalny strój, który idealnie sprawdzi się podczas jazdy na wrotkach czy na spotkaniu z paczką przyjaciół.

Zacznij swoją zabawę modą już dziś. Z Luną poznasz wiele modowych trików… i z pewnością odkryjesz swój niepowtarzalny styl.

Stwórz własną kolekcję – wyczaruj z naklejek piękne aplikacje, zamień szkice w niezwykłe projekty, ozdób kreacje wystrzałowymi wzorami.

Dobrej zabawy!
Co warto dodać? Szkicownik ma 48 stron (więc z łatwością pomieścicie go w torbie czy plecaku) i jest w miękkiej okładce, co z pewnością ułatwi korzystanie z niego :-) Póki co książeczka nie jest dostępna w księgarniach, ale jak coś się zmieni z pewnością dam Wam znać.
Co myślicie o najnowszym produkcie wydawnictwa Ameet? Interesujecie się modą? Kupicie szkicownik?
P.S Przypominam, że jutro w godzinach wieczornych zmieni się adres bloga!!!

Komentarze

  1. To musi być fajne. Do serialu ( jeszcze ) się nie przekonałam, ale styl Luny jest naprawdę inspirujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do stylu Luny, to nie da się zaprzeczyć - jest czarujący! Jeśli chodzi o serial, planujesz obejrzeć choć jeden odcinek?

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę :-) Po obejrzeniu daj znać czy się spodobał.

      Usuń
  2. ja najbardziej lubię Lunę i Simona

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2