Wrotkomania odcinek 2

Godzinę temu na kanale Disney Channel Polska pojawił się drugi odcinek wrotkomani. Jeśli jeszcze jakimś cudem nie widzieliście pierwszej części polecam zajrzeć pod ten link. W pierwszym odcinku skupiliśmy się na podstawach, a  czego nauczymy się tym razem? Tematem przewodnim drugiego odcinka jest jazda do tyłu. Dlatego jeśli jesteście ciekawi jak w prosty sposób nauczyć się jazdy tyłem, koniecznie obejrzyjcie drugi odcinek wrotkomanii:
W drugim odcinku "Wrotkomanii" Jeremii Sikorski i Sylwia Lipka będą uczyli się jazdy do tyłu i pokonywania przeszkód pod czujnym okiem Pauliny Czapli. Sprawdźcie jak sobie poradzą!
To co? Czas wyjść z domu i spróbować własnych sił! Pogoda jest przepiękna więc nie traćcie ani sekundy dłużej! Pamiętajcie, że nie warto się poddawać! Ilość upadków nie świadczy o tym, że jesteście słabi. Wręcz przeciwnie! Pokazuje to tylko waszą silą wolę, wiarę w siebie i determinację.
Opanowaliście sztuczki z drugiego odcinka wrotkomanii? Gotowi na więcej?

Komentarze

  1. Z ostatniego odcinka nauczyłam się hamować, bo hamulca nie umiem używać, więc mam nadzieję, że dzisiaj również mnie zaskoczą. Zaraz obejrzę!
    Pozdrawiam,
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam problemy z hamowaniem, strasznie bałam się że upadnę :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2