Jak to się zaczęło - wywiad z Karol

Karol Sevilla odgrywa Lunę Valente, uroczą dziewczynę o dobrym sercu, która pochodzi z Meksyku.Życie Luny zmienia się o 360 stopni, gdy dowiaduje się o rodzinnej przeprowadzce z Cancun do Buenos Aires. Tam odkrywa Jam&Roller i zdaje sobie sprawę, że może połączyć swoje dwie pasję: wrotki i taniec.
Kiedy Karol została zaproszona na casting do nowego serialu "Disney'a" nie wiedziała zbyt wiele o całej produkcji. Powiedziano jej tylko, że jeśli chce rolę w serialu, będzie musiała wykazać się umiejętnościami śpiewu, aktorstwa, tańca i jazdy na wrotkach...
Casting obywał się w Meksyku ii trwał całe dwa dni. Ponadto został podzielony na dwa etapy. Na każdym z nich oceniano inne umiejętności tj. na pierwszym taniec i jazdę na wrotkach, na drugim z kolei śpiew i umiejętności aktorskie.
W następnym tygodniu Karol dostała zaproszenie do Buenos Aires, gdzie miało odbyć się ostateczne ocenienie aktorów. Dopiero wtedy Karol poznała resztę obsady, przy czym wciąż nikt nie znał scenariusza!
,,Kiedy dostałam telefon od Disney'a byłam w domu. Nie tylko zaproponowano mi rolę w serialu, ale poproszono o odegranie głównej bohaterki! To było najlepsze, co przytrafiło mi się w życiu!"
Karol przyjęła propozycję od razu, po czym pobiegła do pokoju pakować walizki. Jej nowym celem była Argentyna, gdzie miały rozpocząć się przygotowania do serialu.
W przypadku Soy Luny gra na planie opierała się na codziennej sześciogodzinnej nauce śpiewu, tańca i jazdy na wrotkach. Karol najwięcej kłopotów przysporzyły wrotki. W rzeczywistości na pierwszym spotkaniu opanowała tylko stanie na wrotkach.
,,Każdego dnia miałam cztery godziny jazdy na wrotkach. Nauczyłam się trzymać równowagę i jeździć do tyłu. Następnie pokazano nam nieco bardziej zaawansowane techniki jazdy. W końcu musiałam nauczyć się tańczyć... na wrotkach!!! Poruszałam się szybko i zdecydowanie, nie bałam się upadków. Wiedziałam, że za każdym razem jak upadnę, później wstanę i spróbuję ponownie. Miałam świetnych nauczycieli- okazali się bardzo cierpliwi i wyrozumiali dla nas. Dzięki nim, to wyzwanie było łatwiejsze"
Karol cieszyła się z każdych zajęć. Miała bowiem możliwość studiowania i uczenia się nowych rzeczy-w szczególności jazdy na wrotkach, ale także poprawiania swoich umiejętności aktorskich i wokalnych. Ponadto był to najlepszy sposób, aby spotkać się z resztą obsady.
,,Kiedy pracujesz z tak wspaniałym zespołem, każdy dzień jest magiczny i lepszy od poprzedniego. Każdego dnia doświadczam wielu niesamowitych przeżyć, ale najlepszy był pierwszy dzień. Dzień sesji zdjęciowych. Było super-fantastycznie! Moje marzenie stało się rzeczywistością."
Luna Valente jest ambitną i zdeterminowaną dziewczyną, która dokłada wszelkich starań, aby osiągnąć postawione cele. Najbardziej ceni sobie rodzinę i przyjaciół. Poprosiliśmy Karol, aby powiedziała coś o Lunie:
,, Luna i ja jesteśmy bardzo podobne. Luna ma wielkie marzenia i dąży do ich osiągnięcia. Jest przy tym wrażliwa i stara się pomóc każdemu, bez wyjątku. Mimo to, są dwie ważne cechy, które różnią nas. Luna łatwo się rozprasza oraz jest nieco nieśmiała. Ja  z kolei jestem bardzo śmiała :-)"
Kiedy Karol znajdzie chwilę dla siebie, lubi odprężyć się słuchając muzyki. Jej ulubienice to Beyoncé i Katy Perry. Zapytana jak lubi spędzać sobotę, odpowiedziała:
,,W sobotę lubię wstawać późno i cały dzień chodzić w piżamie! Uwielbiam siedzieć w domu i słuchać muzyki czy czytać książkę. Poza tym uczę się tekstów, a wieczorem oglądam filmy z rodziną czy przyjaciółmi. Najbardziej lubię spędzać czas z moją mamą."
Zobacz Karol Sevillę w najnowszym serialu Disney'a "Soy Luna" już 16 maja!

Wywiad pochodzi z tej strony i jest w stu procentach tłumaczony przeze mnie. Proszę o niekopiowanie treści, ponieważ pracowałam nad tym około dwie godziny i włożyłam w niego masę energii :-)
Spodobał się Wam wywiad? Też nie możecie doczekać się 16 maja? Lubicie Karol Sevillę?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2